Witaj, dziękujemy za zapisanie się na nasze webinarium.
Widzimy się we we wtorek o 21.00.
A tymczasem, czy jesteś już na pokładzie kolejnej edycji Eduszkoły Metodyka?
Dołącz w przedsprzedaży i zaoszczędź 800 PLN!
Masz czas do wtorku do północy.
eduSzkoła Metodyka to wyjątkowa seria warsztatów dla obecnych oraz przyszłych metodyków, pragnących działać bardziej efektywnie.
Będziesz w rękach trenerów – praktyków: metodyków, właścicieli szkół, szkoleniowców i psychologów.
● Jak dawać informację zwrotną, żeby zachęcić, a nie zniechęcić,
● Jak precyzyjnie formułować myśli,
● Jak sprawnie przekazywać informację,
● Jak budować zaufanie,
● Jak budować relacje w zespole,
● Jak rozwijać umiejętność komunikacji – z całym zespołem oraz uczniami, rodzicami
i koordynatorami,
● Jak budować relacje, uwzględniając potrzeby
i typy osobowości,
● Jak udzielać i przyjmować informację zwrotną.
● Co to jest idealna lekcja,
● Jak przygotować siebie i lektora do hospitacji,
● O co zadbać przed/w trakcie i po hospitacji,
● Co to jest Model Góry Lodowej i dlaczego jest ważny,
● Co to jest obserwacja z tezą,
● Kiedy zapowiadać a kiedy nie zapowiadać hospitacji,
● Po co i jak zorganizować obserwacje koleżeńskie,
● Jak stworzyć formularz hospitacyjny,
● Jakie narzędzia stosować do przeprowadzenia hospitacji,
● Jak przeprowadzić feedback rozwojowy,
● Jak rozmawiać z lektorem w zależności od jego typu osobowości.
● Jak pisać, jak czytać ogłoszenie rekrutacyjne,
● Jak analizować CV i list motywacyjny,
● Prawdziwe przykłady ogłoszeń dawanych przez szkoły,
● Rozmowa kwalifikacyjna – jak ją przeprowadzać, jakie pytania zadawać (scenki rekrutacyjne),
● Czy przeprowadzać testy wiedzy i kompetencji, testy językowe,
● Jak zorganizować lekcję próbną lub inną próbkę umiejętności,
● Czy i jak badać referencje,
● Jak ustalać warunki współpracy,
● Jak wdrażać lektora/pracownika.
● Jakie są typy osobowości lektorskiej i jak sobie z nimi radzić
● Jakie narzędzia i techniki motywujące stosujemy w szkole językowej
● Jakie są spojrzenia na motywację -„marchewko-kij” a „trzeci popęd”, zasada Sawyera
● Kim jest lider partnerstwa i lider przemocy (rola, narzędzia, wyzwania)
● Jak przejść od oporu do zaangażowania – Metoda,
● Co to jest Instant Influence jako narzędzie pracy metodyka w szkole językowej
● Jak przeprowadzić wywieranie wpływu na tych, którzy chcą zmiany
● Jak przeprowadzić wywieranie wpływu na „opornych”
● Jak przeprowadzić wywieranie wpływu na siebie
● Co to jest model DISC
● Jak radzić sobie z różnymi typami osobowości: Wesołek, Ciepłe Kluchy, Złośnik, Narzekacz.
.
● Jak badać potrzeby szkoleniowych ucznia
● Jak budować programy rozwojowe
● Jak formułować cele rozwojowe
● Jak dobierać narzędzia
● Jak definiować potrzeby ucznia i sponsora szkolenia (narzędzia i techniki badania potrzeb)
● Jak przeprowadzić pierwszy kontakt z klientem
– techniki aktywnego słuchania,
– narzędzia niezbędne w skutecznej rozmowie
z przyszłym kursantem,
– wypracowanie formularza analizy potrzeb,
– uświadamianie celów szkolenia i jego przebiegu
● Jak skutecznie reklamować kurs / szkolenie
● Jak reklamować produkt w Internecie? (Facebook, SEO, mailing, blog)
● Jak i dlaczego przygotować landing page?
● Techniki prowadzenia efektywnych warsztatów rozwojowych dla lektora i klienta
● Badanie potrzeb lektorów – narzędzia
● Budowanie programu warsztatu – zasady, pułapki
● Kontrakt szkoleniowy – cele, zasady, wdrożenia
● Metody aktywne – typy metod aktywnych, inne narzędzia warsztatowe
● Proces grupowy
● Weryfikacja efektywności szkolenia – narzędzia
● Budowanie programów rozwojowych dla całej szkoły
.
● Co jest prawdą a co mitem o coachingu
● Czym różni się coach od nauczyciela
● Ile jest w Tobie z coacha
● Jak stawiać dobre pytania i budować ‘smartne’ cele
● Jak budować pozytywną wizję ucznia językowego
● Jak wygrać z wewnętrznym sabotażystą
● Jak skonstruować ‘coachingowe’ ćwiczenia językowe
BILET ONLINE
luiza.wojtowicz-waga@edunation.com.pl
ewa.szczygol@eduntion.com.pl
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |