Witaj na naszym webinarium!

Znasz już nowy kurs: Moja szkoła zarabia?

Wakacyjny program dla menadżerów i właścicieli szkół językowych

Start: 01.07.2022

Dla kogo jest ten kurs?

To kurs dla wszystkich właściciele małych szkół, którzy chcą być właścicielami dużych szkół.

Po kursie:

PROGRAM KURSU

MODUŁ I

Odwaga do zarabiania więcej. Gdzie szukać jej źródeł?
Jak zmieniać swoją szkołę, żeby naprawdę ją zmienić?

W tym module, składającym się z 4 lekcji, opowiem Ci jak wyjść ze swojej strefy komfortu oraz powiem Ci jak rozbudzić w sobie odwagę do zarabiania, gdzie szukać źródeł jej braku i jakie ćwiczenia wykonać, by pomóc sobie odważniej podejść do zmian, nowości, innowacji i klientów.

Dostępny od 1 lipca 2022

Luiza kurs szkoła zarabia

Luiza Wójtowicz – Waga

Lekcja 1

Czym jest właścicielska odwaga (także do zarabiania)?

Lekcja 2

Co blokuje moją właścicielską odwagę (także do zarabiania)?

Lekcja 3 

Informacja zwrotna jako akt właścicielskiej odwagi, dzięki któremu masz szansę zarabiać więcej.

Lekcja 4 

Odwaga buduje się w działaniu.

Bonus: Kwestionariusz: czy jestem gotowy na zmianę?

 

MODUŁ II

Personal branding nauczyciela i właściciela

Jak świadomie kreować, promować i pielęgnować swoją osobistą markę, jak prowadzić komunikację, opartą na misji życiowej i kluczowych wartościach oraz jak zbudować z tego odpowiednią strategię, przy znajomości pewnych reguł marketingowych i biznesowych.

Dostępny od 1 lipca 2022

Ania szkołą zarabia

Anna Popławska

Lekcja 1 

Czy dlaczego warto dbać o markę osobistą właściciela i markę szkoły? 

Lekcja 2

Jak być rozpoznawanym jako ekspert w swojej branży.

 

MODUŁ III

Nieoczywiste źródła zarabiania w szkole językowej.

Dostępny od 1 lipca 2022

N Tengowska

Natalia Tengowska

Lekcja 1

Warsztaty z Kodowania i Programowania

lekcja 2

Półkolonie- kompleksowa organizacja

Lekcja 3

Kreatywne zajęcia pozajęzykowe

Lekcja 4

(Nie)oczywiste Pomysły na wakacje

Lekcja 5

Nocowanka

MODUŁ BONUSOWY

„Na szczycie zawsze znajdzie się miejsce” – wspieraj sprzedaż.

Piotr Pluskoty i logo

Piotr Pluskota

Lekcja 1

Co to są egzaminy Cambridge English Qualifications i test IELTS?

Lekcja 2

Jak mogę wprowadzić certyfikaty językowe do oferty mojej szkoły przy wsparciu British Council?

Lekcja 3

Jak program Addvantage Member Scheme pomoże mi zwiększyć zyski?

Lekcja 4

Rozmowa z partnerem: Jak współpraca z British Council przełoży się na wzrost ilości kursantów w Waszej szkole

Lekcja 5

Rozmowa z partnerem: Co zyskała moja szkoła na współpracy z British Council Lekcja 6 Jak przygotować lekcje z bezpłatnych materiałów od British Council? – Piotr Pluskota

Lekcja 7

Jak pokazać rodzicom, że certyfikaty językowe to dobra inwestycja?

Lekcja 8

Jak zbudować bazę kandydatów, którzy będą do mnie wracać?

 

MODUŁ IV

Promocja szkoły w sieci

Dostępny od 1 lipca 2022

Ania szkołą zarabia

Anna Popławska

Lekcja 1

Rola społeczności w branży edukacyjnej, czyli co robić, aby działania na Facebooku i Instagramie naprawdę miały sens. 

Lekcja 2

Czy musisz mieć swoje www? Narzędzia, które stworzą www za free. 

Lekcja 3

Landing pages, czyli strony lądowania – dlaczego to takie ważne? 

Lekcja 4

Dlaczego warto pisać bloga? 

Lekcja 5

Webinaria i FB LIVE dla klientów i dla przyciągnięcia klientów. 

Lekcja 6

E-mail marketing w praktyce – to łatwiejsze niż Ci się wydaje i ważniejsze niż myślisz!

Bonus: Lista narzędzi do email marketingu, które musisz znać!

 

MODUŁ V

Marketing w szkole językowej

Dostępny od 1 lipca 2022

Marta Szymczak

Marta Szymczak

Lekcja 1

Ulotka i plakat – jakość wykonania i treść: tu mówią nie tylko słowa. Gdzie warto je zostawić lub rozwiesić i kiedy działają? Jak sprawdzić efektywność ulotki i plakatu?

Lekcja 2 

Marketing wewnętrzny – przypominajki na lodówkę, maile wewnętrzne, smsy z przypomnieniem o płatnościach, habittrackery – wszystko może brzmieć przyjaźnie, ciekawie, tak, że chce się o tym opowiedzieć (polecić) znajomemu.

Lekcja 3 

Wydarzenia: Dni Miast, pikniki i festyny: coś więcej niż stoisko z ulotkami. Jak się wyróżnić i przyciągnąć przechadzających się tubylców. Organizacja seansów filmowych, wieczorów dyskusyjnych I spotkań z ciekawymi ludźmi – dlaczego warto i jak to zorganizować?

Lekcja 4 

Dni otwarte – jak organizować, aby przyciągnąć nowych ludzi do szkoły? Czy te drzwi są faktycznie otwarte – na oścież? Jak zachęcić do wejścia, a nie czekać przy biurku aż klienci sami przyjdą?

Lekcja 5

Jak wykorzystać typowe okazje całoroczne – nie tylko wrzesień w mamy kalendarzu!

Lekcja 6 

Półkolonie/ zajęcia wakacyjne dla „obcych”

Lekcja 7

Jakie akcje marketingowe w szkole językowej są stałe i nigdy się nie kończą?

Lekcja 8

Rozdawnictwo gadżetów – kiedy to się opłaca, a kiedy wyrzucamy pieniądze w błoto.

MODUŁ VI

Sprzedaż w szkole językowej

Dostępny od 1 sierpnia 2022

Taperek

Jola Taperek

Lekcja 1 

Aktywizacja byłych kursantów 

Lekcja 2

Marketing relacji. 

Lekcja 3

Strategia cenowa 

Lekcja 4

Jak rozmawiać z klientem, aby cena nie była najważniejsza? 

Lekcja 5

Kto tak naprawdę sprzedaje: Metodyk Sprzedawca, Lektor Sprzedawca, Pani sekretarka sprzedawca 

Lekcja 6

Skuteczna procedura sprzedażowa

MODUŁ VII

Rok w szkole językowej, procesy, które przyniosą Ci pieniądze

Dostępny od 1 sierpnia 2022

Luiza kurs szkoła zarabia

Luiza Wójtowicz – Waga

Lekcja 1

Kalendarz cyklu sprzedażowego w szkole.

Lekcja 2

Procedury metodyczne, które wspierają sprzedaż.

Lekcja 3

Procedury sprzedażowe wynikające z kalendarza.

MODUŁ VIII

Finanse i księgowość w szkole językowej

W ramach tego modułu, omówię alternatywy w ramach możliwości prowadzenia księgowości, poznasz podstawy księgowości, dowiesz się jakie masz obowiązki finansowe oraz jak przygotować roczny budżet

Dostępny od 1 sierpnia 2022

Taperek

Jola Taperek

Lekcja 1

Jak tworzyć budżet w szkole językowej? 

Lekcja 2

Jak wyliczyć rentowność grup? Jakich decyzji unikać? Na co się nie decydować? Jakich błędów unikać? 

Lekcja 3

Koszty, o których musisz pamiętać, w tym tak! pensja właściciela. 

Lekcja 4

Gdzie szukać oszczędności w szkole językowej?

MODUŁ IX

Jak pozyskać i utrzymać klienta firmowego

Dostępny od 1 sierpnia 2022

Luiza kurs szkoła zarabia

Luiza Wójtowicz – Waga

Lekcja 1

Czym się charakteryzuje klient firmowy?

Lekcja 2

Gdzie i jak szukać klienta firmowego?

Lekcja 3

Jak odpowiadać na zapytanie ofertowe?

Lekcja 4

Jak prowadzić rozmowę sprzedażową z klientem, który chce organizować w swojej firmie kursy językowe?

Lekcja 5

Główne zasady prowadzenia kursów firmowych.

MODUŁ X

A może licencja?

Dostępny od 1 sierpnia 2022

Ola Komada

Ola Komada

Lekcja 1

Na czym polega licencja Teddy Eddie?

Lekcja 2

Jak wygląda współpraca z Edu Bears? Poznaj naszych ekspertów.

Lekcja 3

Edu Bears oczami szkół językowych, czyli co o nas mówią nasi licencjobiorcy.

MODUŁ XI

A może franczyza?

Dostępny od 1 sierpnia 2022

Bochińska

Tonia Bochińska

MODUŁ XII

A może szkoła wyłącznie ONLINE?

Dostępny od 1 sierpnia 2022

Marzena moja szkoła zarabia

Marzena Batruch

Lekcja 1

A może szkoła online? 

MODUŁ XIII

Wywiady

Dostępny od 1 sierpnia 2022

Natalia Tengowska

Anna Mazurek

Arek Mikrut

Katarzyna Synder-Tamborska

Kup dostęp

BILET ONLINE

399 PLN

499 PLN

Partnerzy:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

KONTAKT

Ewa Szczygoł

607 275 751

ewa.szczygol@edunation.com.pl