Witaj na naszym webinarium!
Znasz już nowy kurs: Moja szkoła zarabia?
To kurs dla wszystkich właściciele małych szkół, którzy chcą być właścicielami dużych szkół.
Po kursie:
W tym module, składającym się z 4 lekcji, opowiem Ci jak wyjść ze swojej strefy komfortu oraz powiem Ci jak rozbudzić w sobie odwagę do zarabiania, gdzie szukać źródeł jej braku i jakie ćwiczenia wykonać, by pomóc sobie odważniej podejść do zmian, nowości, innowacji i klientów.
Dostępny od 1 lipca 2022
Luiza Wójtowicz – Waga
Lekcja 1
Czym jest właścicielska odwaga (także do zarabiania)?
Lekcja 2
Co blokuje moją właścicielską odwagę (także do zarabiania)?
Lekcja 3
Informacja zwrotna jako akt właścicielskiej odwagi, dzięki któremu masz szansę zarabiać więcej.
Lekcja 4
Odwaga buduje się w działaniu.
Bonus: Kwestionariusz: czy jestem gotowy na zmianę?
Jak świadomie kreować, promować i pielęgnować swoją osobistą markę, jak prowadzić komunikację, opartą na misji życiowej i kluczowych wartościach oraz jak zbudować z tego odpowiednią strategię, przy znajomości pewnych reguł marketingowych i biznesowych.
Dostępny od 1 lipca 2022
Anna Popławska
Lekcja 1
Czy dlaczego warto dbać o markę osobistą właściciela i markę szkoły?
Lekcja 2
Jak być rozpoznawanym jako ekspert w swojej branży.
Dostępny od 1 lipca 2022
Natalia Tengowska
Lekcja 1
Warsztaty z Kodowania i Programowania
lekcja 2
Półkolonie- kompleksowa organizacja
Lekcja 3
Kreatywne zajęcia pozajęzykowe
Lekcja 4
(Nie)oczywiste Pomysły na wakacje
Lekcja 5
Nocowanka
MODUŁ BONUSOWY
„Na szczycie zawsze znajdzie się miejsce” – wspieraj sprzedaż.
Piotr Pluskota
Lekcja 1
Co to są egzaminy Cambridge English Qualifications i test IELTS?
Lekcja 2
Jak mogę wprowadzić certyfikaty językowe do oferty mojej szkoły przy wsparciu British Council?
Lekcja 3
Jak program Addvantage Member Scheme pomoże mi zwiększyć zyski?
Lekcja 4
Rozmowa z partnerem: Jak współpraca z British Council przełoży się na wzrost ilości kursantów w Waszej szkole
Lekcja 5
Rozmowa z partnerem: Co zyskała moja szkoła na współpracy z British Council Lekcja 6 Jak przygotować lekcje z bezpłatnych materiałów od British Council? – Piotr Pluskota
Lekcja 7
Jak pokazać rodzicom, że certyfikaty językowe to dobra inwestycja?
Lekcja 8
Jak zbudować bazę kandydatów, którzy będą do mnie wracać?
Dostępny od 1 lipca 2022
Anna Popławska
Lekcja 1
Rola społeczności w branży edukacyjnej, czyli co robić, aby działania na Facebooku i Instagramie naprawdę miały sens.
Lekcja 2
Czy musisz mieć swoje www? Narzędzia, które stworzą www za free.
Lekcja 3
Landing pages, czyli strony lądowania – dlaczego to takie ważne?
Lekcja 4
Dlaczego warto pisać bloga?
Lekcja 5
Webinaria i FB LIVE dla klientów i dla przyciągnięcia klientów.
Lekcja 6
E-mail marketing w praktyce – to łatwiejsze niż Ci się wydaje i ważniejsze niż myślisz!
Bonus: Lista narzędzi do email marketingu, które musisz znać!
Dostępny od 1 lipca 2022
Marta Szymczak
Lekcja 1
Ulotka i plakat – jakość wykonania i treść: tu mówią nie tylko słowa. Gdzie warto je zostawić lub rozwiesić i kiedy działają? Jak sprawdzić efektywność ulotki i plakatu?
Lekcja 2
Marketing wewnętrzny – przypominajki na lodówkę, maile wewnętrzne, smsy z przypomnieniem o płatnościach, habittrackery – wszystko może brzmieć przyjaźnie, ciekawie, tak, że chce się o tym opowiedzieć (polecić) znajomemu.
Lekcja 3
Wydarzenia: Dni Miast, pikniki i festyny: coś więcej niż stoisko z ulotkami. Jak się wyróżnić i przyciągnąć przechadzających się tubylców. Organizacja seansów filmowych, wieczorów dyskusyjnych I spotkań z ciekawymi ludźmi – dlaczego warto i jak to zorganizować?
Lekcja 4
Dni otwarte – jak organizować, aby przyciągnąć nowych ludzi do szkoły? Czy te drzwi są faktycznie otwarte – na oścież? Jak zachęcić do wejścia, a nie czekać przy biurku aż klienci sami przyjdą?
Lekcja 5
Jak wykorzystać typowe okazje całoroczne – nie tylko wrzesień w mamy kalendarzu!
Lekcja 6
Półkolonie/ zajęcia wakacyjne dla „obcych”
Lekcja 7
Jakie akcje marketingowe w szkole językowej są stałe i nigdy się nie kończą?
Lekcja 8
Rozdawnictwo gadżetów – kiedy to się opłaca, a kiedy wyrzucamy pieniądze w błoto.
Dostępny od 1 sierpnia 2022
Jola Taperek
Lekcja 1
Aktywizacja byłych kursantów
Lekcja 2
Marketing relacji.
Lekcja 3
Strategia cenowa
Lekcja 4
Jak rozmawiać z klientem, aby cena nie była najważniejsza?
Lekcja 5
Kto tak naprawdę sprzedaje: Metodyk Sprzedawca, Lektor Sprzedawca, Pani sekretarka sprzedawca
Lekcja 6
Skuteczna procedura sprzedażowa
Dostępny od 1 sierpnia 2022
Luiza Wójtowicz – Waga
Lekcja 1
Kalendarz cyklu sprzedażowego w szkole.
Lekcja 2
Procedury metodyczne, które wspierają sprzedaż.
Lekcja 3
Procedury sprzedażowe wynikające z kalendarza.
W ramach tego modułu, omówię alternatywy w ramach możliwości prowadzenia księgowości, poznasz podstawy księgowości, dowiesz się jakie masz obowiązki finansowe oraz jak przygotować roczny budżet
Dostępny od 1 sierpnia 2022
Jola Taperek
Lekcja 1
Jak tworzyć budżet w szkole językowej?
Lekcja 2
Jak wyliczyć rentowność grup? Jakich decyzji unikać? Na co się nie decydować? Jakich błędów unikać?
Lekcja 3
Koszty, o których musisz pamiętać, w tym tak! pensja właściciela.
Lekcja 4
Gdzie szukać oszczędności w szkole językowej?
Dostępny od 1 sierpnia 2022
Luiza Wójtowicz – Waga
Lekcja 1
Czym się charakteryzuje klient firmowy?
Lekcja 2
Gdzie i jak szukać klienta firmowego?
Lekcja 3
Jak odpowiadać na zapytanie ofertowe?
Lekcja 4
Jak prowadzić rozmowę sprzedażową z klientem, który chce organizować w swojej firmie kursy językowe?
Lekcja 5
Główne zasady prowadzenia kursów firmowych.
Dostępny od 1 sierpnia 2022
Ola Komada
Lekcja 1
Na czym polega licencja Teddy Eddie?
Lekcja 2
Jak wygląda współpraca z Edu Bears? Poznaj naszych ekspertów.
Lekcja 3
Edu Bears oczami szkół językowych, czyli co o nas mówią nasi licencjobiorcy.
Dostępny od 1 sierpnia 2022
Tonia Bochińska
Dostępny od 1 sierpnia 2022
Marzena Batruch
Lekcja 1
A może szkoła online?
Dostępny od 1 sierpnia 2022
Natalia Tengowska
Anna Mazurek
Arek Mikrut
Katarzyna Synder-Tamborska
BILET ONLINE
Ewa Szczygoł
607 275 751
ewa.szczygol@edunation.com.pl
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |