Jak zadawać uczniom pytania w ankiecie satysfakcji, aby dowiedzieć się prawdy o swojej szkole i swoich lekcjach.

Jak zadawać uczniom pytania w ankiecie satysfakcji, aby dowiedzieć się prawdy o swojej szkole i swoich lekcjach.

Uczeń jest powodem istnienia Twojej szkoły, dlatego badanie jego satysfakcji jest jedną z aktywności, o której właściciel szkoły i jej metodyk nie mogą zapomnieć.

Ale jak to zrobić, by uczniowi i jego rodzicowi chciało się odpowiedzieć na zadawane im pytania i, co ważne, odpowiedzi były dla Ciebie możliwością rozwoju i zmiany? Istnieje wiele metod poznania, co Twój uczeń naprawdę sądzi ale ostatnią, do jakiej będę Cie namawiać, jest pytanie go w skali 1-5.
Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium. Porozmawiamy o metodach badania satysfakcji (czy zawsze musi być to ankieta?), systemie i regularności takiego badania i o aspekcie najważniejszym: co dalej zrobić z wynikami.

 

Aby obejrzeć nagranie, kliknij TU!

 


Serdecznie zapraszamy na V edycję “Kongresu Edukacji Językowej”, która odbędzie się już 17 kwietnia ONLINE!

Podczas wydarzenia swoje sesje poprowadzą niesamowici GOŚCIE SPECJALNI:

⭐ Scott Thornbury “Towards an integrated curriculum:squaring the circle.”
⭐ Penny Ur “Making textbook exercises interesting.”
⭐ Rachael Roberts “Use your head: what neuroscience can teach us about learning and motivation.”

👉 Poznaj szczegóły programu i dołącz do grona uczestników!

 

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart