Mądra zabawa językowa czy zwykła „zapchaj dziura”?

Mądra zabawa językowa czy zwykła „zapchaj dziura”?

Zapraszamy Cię do przyjrzenia się, czym w klasie jest lub powinna być zabawa. Gdzie jest jej miejsce w edukacji językowej? Czy warto robić założenie, że skoro nasza zabawa będzie po angielsku lub w innym języku, którego uczysz, Twoi uczniowie będą wystarczająco zadowoleni a więc warto ją robić.

Jest mnóstwo gier, zabaw i aktywności, które – przy bliższym przyjrzeniu się – są zwykłą stratą czasu i zapychaczem dziur – a nie o to przecież chodzi nam w mądrej edukacji językowej by wypełnić czas czymkolwiek, oby było fajne. Przyjrzyjmy się więc, czym jest dobra zabawa i mądra gra oraz jak wdrożyć je w klasie, aby atmosfera była radosna i kierowała uczniów do wzmożonej interakcji, praktyki językowej i głębokiej nauki. Zdefiniujmy, jak bawić się mądrze.

Aby obejrzeć nagranie kliknij w grafikę poniżej: 

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart