Radosne „less is more” czyli kiedy nauczyciel osiąga lepsze wyniki robiąc… mniej.

Radosne „less is more” czyli kiedy nauczyciel osiąga lepsze wyniki robiąc… mniej.

Modernistyczna zasada „less is more” znakomicie wpisuje się nie tylko w architekturę ale także … taaadaaaa… w nauczyciele życie. Żeby się do niej przekonać trzeba trochę nad sobą popracować. W dobie „więcej, więcej, więcej” może wydać ci się, nauczycielu, mało interesująca i mało wiarygodna. Ale przekonam Cię, że robiąc mniej:
  •  zmniejszysz nakład pracy w przygotowanie zajęć bez spadku na jakości lekcji,
  • spowodujesz, że Twój uczeń będzie umiał więcej,
  • będziesz mieć więcej czasu – odpuścisz albo wydelegujesz pewne zadania,
  • osiągniesz lepsze wyniki,
  • poczujesz wolność w pracy i poza pracą.
Aby obejrzeć nagranie kliknij w grafikę poniżej:   

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart